13.46//MOMMY PLEASE?

Tumblr_m4vbm9yxbl1qmpgy8o1_500_large
Tumblr_m3mo3fbmxp1qbsda6o1_500_largeTumblr_m4p43fvu0w1qhel9po1_500_large
Äter resten av kakorna från igår (Lekte prickskytt med bara hälften, så ta det lugnt alla ni som ansåg det som vedervärdigt av mig), sörjer att jag inte får göra en medusa-piercing och ska snart ut och spontanäta på restaurang med familjen. Spontant och spontant egentligen, bara sånt som händer. Cravar för kött, mycket kött. Det är en sak som är lite finurligt med mig; Jag föredrar fisk och kyckling eller vegetariskt till vardags och skulle lätt kunna bli vegeterian om det inte vore för att mamma gör världens bästa köttbullar och grytor, men så fort jag får veta att vi ska ut och äta så blir jag jävligt sugen på en riktigt biff well-done. Människan och dess drifter haha.
-
Med ja. Åter till Medusan.
Jag vill också göra hål i mitt ansikte och sen se ut som en plåtlåda, men då mina föräldrar anser att piercingar är det fulaste som finns så får jag "bara" tatuera mig. JAAA jag vet lyxproblem men man vill alltid ha det man inte kan få. Jag får göra det mesta; Färga och fixa med håret, bläckifiera min hud, äta vad jag vill, dricka alkohol, klä mig som jag vill och åka var jag vill MEN jag får INTE pierca mig. VARFÖR MAMMA oCH PAPPA VARFÖR!?!?
Kommer snart sticka och typ.. Pierca bröstet eller något så de inte får reda på det och jag får bli lite piercad iaf hehehehe. Nu ska jag klä på mig, plankstek here I come!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0