13.29//KREIIISII

Nackskadad och sliten från gårdagen. En Stcokholmsresa med en jävla massa regn och kallt men sköna människor var man än vände sig. Bra musik och killarna gjorde ett superbra jobb! Fan va positiv fotbollsmorsa-aktig jag låter, but hey de var bra. Dock att förstaplatsen kneps av två brudar i onepiece som sjöng om att onanera med morötter är en annan sak, men ja. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
Rullade in i Norberg vid två och somnade så gott som precis efter att jag och Agnes satte våra fötter i hennes mormors lägenhet. Idag ska jag fan bara slita, så vi hörs när vi hörs!
-
Kan väl fortsätta vara snäll och ladda upp killarnas video från spelningen. Söt tjej i moshen btw, gulhårig och så vidare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0