13.11//DET NÄRMAR SIG

Måndag som suger lika mycket som de tidigare dagarna. Jag får fan psykiska men av detta vidriga väder. Något som dock håller humöret upp är ju att det snart är dagsför P&Loch det verkar som att vi vet vad vi gör nu. På tisdag smäller det! 8 Dagar kvar och en jävla bonus att Mumford & Sons dyker upp, faaaan va fint!
Men högst smäller självklart Kent, Larsa och Rise. Och sen ska man ju försöka se Dropkick, Melissa Horn, Enter Shikari, Magnus Uggla(wöööö, barndom!!), Regina Spektor, Krunegård, Simple plan (Ännu mera barndom) och så vidare. Herregud. Hoppas på bra väder. Jag och Grysan ska ÄGA campingen hahaha!
-
Nåväl. Åter tillbaka till idag. 
Idag har jag noll att göra. Det suger. Imorgon sticker jag dock till Stockholm i några dar, ska bli välbehövligt och skönt. Kommer bli som rehab efter att jag klippt mig, buhu vill inte.
Tjejer och deras hår ni vet. Nu ska jag.. Eh... Göra ingenting. Drömma om sommaren som aldrig kommer.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0