10.51//SKITER I FEBER LIKE A BOSS

Hej på er. Seg och nyduschad här. Vaknade till och med med lite feber i morse och en hals som sved. VARFÖR NU?! Liksom Stockholm nu och P&L nästa vecka. Men somsagt, jag är en sån badass viking så jag tar mig ut iallafall. Lite feber har aldrig skadat right? 
Ska även klippeliklippa mig idag (använde jag nyss det ordet?) och ja, lite nervös börjar man bli. Mest nervös är jag för att inte hinna med bussen 14.15 från Norberg så jag missar tåget haha... Then I'm screwed. 
Igår så tröttnade jag på att ligga hemma så jag anföll min fanboi med att han skulle fika med mig. Så sagt och gjort, en 500a-buss senare och så satt jag och fikade. Mycket trevligt, görs om!!
Nej, nu måste jag reda ut mitt hår och allt det där. 
Viiiiiii hörz.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0