09.53//BUT THEN IT STOPPED AND I WAS IN THE DARKNESS. IN THE SHADOW OF YOUR HEART.

Sverige förlorade och jag skulle ljuga om jag sa att jag är förvånad. Kollde på matchen hemma hos Emma med flera och tjejskriken var överallt haha. Spontanslagg hos Tove, små vandringar och sen bums i säng vid tvåtiden. Mycket mysigt måndag, tackar lilla Tovis
Upp vid halvåtta (död) och hade möte med rekelirektorn. Blev inte mycket visare på det,men what to do.
Och just nu ligger jag i min egna säng rätt död med gosigt hår och magont. Mitt rum är stökigt och jag äcklas dagligen. Sover borta ikväll igen, lite mycket sånt nu för tiden men det bara blir så.

Kommentarer
Postat av: tove

Alltid lika mysigt att ha dig här mimmsan :*

2012-06-13 @ 02:10:08
URL: http://tovekills.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0