01.16//WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN (FINNEN STÅR FÖR BILDEN)

Studenten är ett jävla firande alltså. Det suger därför ganska hårt att man inte är 18 och kan fira fullt ut. Nejnej "men jag får ju köpa energidryck lagligt på Ica fontänen iallafall.." eheheehehe. 502 dagar kvar (JA, jag räknade. Tack Iphone-appar) sen är jag arton och om typ cirkus 700 dagar så är jag också student. 700 dagar. Oh my.
-
Så ja, idag har det firats. Först hos min kusin som var fullt upptagen med att vara närvarande haha sen hos Jakob där man för ett och ett annat ålderskämt ala´ ovanstående. Men trevligt som alltid, bärs och metal haha fan va manligt. Sen drog jag och Sofie hem till henne, drack juice och kollade kvitton och bilder. 
-
Och nu då? Nu ska jag ligga i sängen som den 16 going on 17-åring jag är och dygna med himym, Vänner och tumblr. Ska verkligen sova ut imorgon, eller tjata på mama att åka till Ikea. Min säng har inga lakan nämligen (OH YEAH intresseklubben antecknar) och ungefär HÄR slutade jag skriva "vettiga" saker. 
Inget godnatt här inte, så vi hörs!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0