00.40//ALLA DESSA MIDSOMMAR-FIRANDEN.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA DÄRUTE!
Min midsommar har dock inte varit så glad. Legat inne hela dagen och fortsatt min väg av självömkan genom min sjukdom. Så medans alla andra grillade och söp och hade det allmänt midsommrigt så låg jag inne. I mörkret. Med endast mitt vattenglas och halstabletter som sällskap (Ser ni hur jag desperat söker uppmärksamhet!?!??!?!?! Herregud i need bekräftelse.....Eller.) samt dåliga svenska filmer från 80-talet. Good to know,right???
Och i dessa sjuktider så kom jag och tänka på vafan jag gjorde förra midsommar. Sen gick jag in på facebookoch vips så fanns bilder där. Vuxna brukar säga att "man ser på sin barn att man blivit äldre".Jag skulle säga det som att "man ser på sin facebook att man blivit äldre".
Agnes hade rosa hår, jag hade rött hår + 10 kilo och vi var hos Sofie och var ällmänt 15-16åriga.
Nu är jag 16 going on 17 och jag firar midsommar ensam i min säng. Så livet kan bli. 
-
Nåväl. Midsommar är väl inget egentligen. En ursäkt för svenska folket att supa på som bäst i sommarsolen, vilket de flesta redan gör oftast ändå på sommaren, but hey varför inte göra en högtid av det så man inte räknas som en total vardagsalkis? Great idea!!! Släng in julmat och massa blomsterkransar and there you go: A real swedish midsommar! May your swedish meatball taste deliiiciöööös and your snaps too. 
-
Okej ja lite surt är det väl att man missar festerna dagem till ära but hey det kommer fler. 
Imorgon ska jag tvinga mamma att färga mitt hår. 
Nu Skins. 
(Förlåt Agnes för att jag kollar utan dig, men du är i Spanien och jag är sjuk så jag tycker att det var helt okej. Sorry that I Skins-cheated on you.)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0