bara så länge våra hjärtan klarar av av att slå.

Jag har liksom många en väldigt blandad musiksmak. Jag kan nog lyssna på allt, det mesta iallafall, och jag kan väl bäst placera mig i rock/indie/metal/punk-mappen. Och som många är så har man perioder när man lyssnar på en viss sort av musik, man kan hitta något nytt eller återvända. Jag är mycket för att hitta ny musik, men jag har de band/artister jag alltid har närmast och den som är viktigast är Håkan. Det är bara så. 
Så just nu har jag återvänt till honom (har aldrig LÄMNAT honom, men ni fattar) och kan inte lyssna på annat, gud jag orkar inte. Längtar tills hans nya platta, till spelningarna och euforin. 
Nej, nu blir jag sentimental. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0