23.28//DESPERAT HEMMAFRU

Eh ja. Idag bjöd jag Agnes på middag och Gustav på mackor för att jag är en sån bra vän hehe (Och ensam..). Det blev chili con corn vars rester som jag kommer äta tills jag storknar den här veckan. Att jag skrek lite då och då hade noll aning om vad jag gjorde större delen av tiden  behöver vi inte räkna med. Gott var det iallafall. 
Jobbade idag, jag vill inte jobba mer. Men jag kämpar på, fyra dagar kvar! Fyra dagar av kaffekåta pensionärer, ungar och tågresor mot världens ände. Eller ja, sista dagen kommer innehålla musik, fulla 40+rockare och fimpplockning. Mhm, jobbet<33333333.
Nej nu börjar jag käånna mig ensam igen (Buhu sällskapssjuk) så lika bra att försöka sova. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0