00.06//MÅSTE SOVA, MEN BLOGGAR ISTÄLLET HEHE (FETT STORBLOGGARE NU)

Borde verkligen sova nu egentligen. Imorgon åker jag och troligen fendern till Götet för en vecka av bara musik. Taggad tjej, ohja, får träffa massor av fina ansikten igen. Dock mindre kul att tåget går 07.45 imorgon, hehe. Någon vaken då? Inte? Trodde väl det.
-
Annars idag då. Har hatat tågtrafiken in i det djupaste djupet av mitt hjärta, missade tåget hem med några meter så jag och Gustav var strandsatta i Ängelsberg. ÄNGELSBERG liksom, ingen vet ens var det ligger. Men så fixade vi skjuts tillbaka till Fagersta som tur var, och väl framme så satt en fin pojk och väntade på mig. Spenderade dagen med honom och allt var frid och fröjd som vanligt. Känns dock ganska värdelöst att man inte får träffa honom på typ två veckor, usch jobbig kombo avstånd+fin pojkvän... Han är iallafall bäst så det så. 
-
Nej nu måste jag fan slockna, annars kommer jag somna på tåget och bli rånad eller något. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0