21.50//NÅGON ÄTER MINA KLÄDER

VAR FAN HAR ALLA MINA BANDTRÖJOR TAGIT VÄGEN!? Seriously, Ramones-linnet är borta. Stones-linnet^ är borta. Till och med min Nirvana-tröja är helt jävla lost. Vad ÄR det här!?
-
Puh. Iallafall.
Har varit med Agen sefter skolan blablabla.. Åt lite glass och kollade på Biggest Loser, det är liksom mer accepterat att käka ett paket glass om man kollar på det. KOm igen, alla tycker det. Har iallafall 37 personer på min facebook som tycker det FAKTISKT :ppp
Annars har jag skrivit satan, svenskauppgiften - Check! Nu är det bara den där förbanandeergonomin kvar. Äcklig.
Nu blire att packa lite inför imorgon, sover i Avesta så höres nog på lördag. Pusselipuss fags.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0