JUL JUL STRÅLANDE JUL

Ja så var julen här och förbi. Jaaaa, det var mysigt och jaaaa jag har ätit massa god mat (linsbiffar är nu på topplistan) och jaaaaa jag märkte att de klippte bort dockan i Kalle Anka. Jag fick fina julklappar som 4 LP-skivor (Ebba, Clash, Dead Kennedys och Sex Pistols. DOG. AV. LYCKA.) och en skivspelare. Nya docs och kläder jag tyvärr kommer använda för sällan. Men jag är förbannat nöjd med denna jul, och nu vet jag att detta kommer låta SJUKT SMÖRIGT och LAME men jag tycker att det är fint att hela släkten är samlad, man får vara fin och man umgås. Yes. Det bor en liten kliché i mig också.
Imorgon är det dags för klassfest och jag ska klå alla i Twister. Så det så.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0