22.36//möter jag din blick en sekund, går rösten genast förlorad.

 
Några bilder från min lördag/söndag. Igår så träffade jag Sofie som jag saknat mycketmycketmycket. Vi gick på stan (där jag köpte en tröja från barnavdelningen. BARNAVDELNINGEN. Lite i chock) och lagade mat. Sen när hon åkt så krigade jag och Mickis runt i det snöbelagda Avesta av någon anledning och sen mös vi med finaste vännerna. Var vaken till fyra och studsade runt som en duracellkanin på tjack. Det var fint. 
Idag har jag lussebakat med Måns och Norea, bästa på länge. De bakade lusse-kön (citat från Norea: "Ja men om Måns får göra en lusse-kuk så får jag fan göra en lusse-vajeyjey!" Feministen har talat.) och var allmänt omogna men vi är alla fina. Sen kom Cass och färgade mitt hår <3<3<3<3<3 och läste gamla bloggar och kollade bilder.
 
Såatteeeem vad mer? Jag har skrivit en diktanalys på en fin dikt och ätit chips. Lyssnar häftig musik att jag är häftig. Eller något. Imorgon börjar sista skolveckan och jag kunde inte vara mer fåordig. 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0