17.28//BLEKNAR

 
Har spenderat helgen i mer nordligare delarav Dalarna - närmare bestämt Malung med Denice, Amanda och Matilda. Mysigt och trevligt, en aning kallt men fint. Matilda lär lägga upp mer bilder och någon film så checka in henne här
 
Annars då? Igår när jag kommit hem så kom Michaela hit och sov, bästa utprataren och tröstaren. Idag har jag gått i skolan (Detta börjar låta lite som om jag skriver i en dagbok för 10-åringar.) och nu ska jag slänga mig framför matteboken och spanskaglosorna. Har dock noll motivation till det, eller till något alls. Är bara sur och otrevlig och bitterfittig. Ska lägga migunder värmefilten och hoppas på att mitt isiga inre värms upp. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0