23.12//PARTEJ

Tydligen hade jag bara bilder från gårdagen som innehöll mig själv. Plus att jag ser sådär lite väl dräggig ut på nästan varenda en, very photogenic görl. Mycket trevlig kväll med diverse små skitsaker men som inte räknas i det stora hela för min del. Idag har jag och Cila inte rört oss ifrån hennes soffa förren vi skulle ut och äta pizza, allt för mat alltså! Och så efter lite Holmen-häng så satt jag på bussen hem och somnade så fort jag steg innanför dörren. Jag tror att min kropp är mer bakis än vad mitt huvud är. Aja, fin kväll. 
Imorgon ska jag övningsköra och avlida på X-fit, det var kul att lära känna er alla (Jag kommer inte överleva har jag konstaterat). Puss och snusk på er. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0