22.11//JAG HAR INGA VÄNNER TYDLIGEN.

Godkväll. Wäzzääää?
Jo jag sitter här, äter veggocarne för tredje dagen i rad och stör mig på att min hus är så stort. Jag ska aldrig bo ihus, iallafall inte ensam. Fan va det är stort och tråkigt. Och man måste städa allt också. Usch.
Spenderar all vaken tid på jobbet/gymmet/hos kompisar och glömmer nästan bort att andas. men nu sitter jag här, uttråkad och känner mig ensam (Återigen, sällskapsjuk.) och snart ska jag gå upp och slå in AGs present. Hon fyller ju år imorgon, min lilla plutt. Undrar hur mycket ångest hon kommer ha under natten, hehehe. Puss.
Idag var vi vid Eskiln och lyssnade på Ejjsan som var duktigt som alltid, drack lite cola och jag blev rådissad av mina "vänner". För jag har tydligen inga vänner, enligt mina "vänner". Forever alone och så som aldrig hade barnkalas. Yep that's me.
-
Nu ska jag gå upp och fixa det som ska fixas, sen sova. Skulle egentligen vilja sova bort hela dagen, men nej upp och jobba. EN DAG KVAR, EN DAG KVAR.
Börjar även tro att min telefon inte vill ta emot sms från folk. Eller så är det bara jag som är opopulär buhu.
Skyller på telefonen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0