21.39//VARNING: HÅRINLÄGG (HELP ME PLEASE)

Alltså. Hårfärg. JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA. Just nu ser min hårfärg ganska bisarrt ut i min mening, blir liksom bra en dag sen ser det gult ut igen och jaaaaaaaaaa. Jag kommer snart inte ha något hår kvar haha, och när man är missnöjd med sitt hår så börjar man kolla på andra alternativ. 
Antingen så är jag dryg och färgar tillbaka till mörkt rött, blir brunett (som verkar ganska trist faktiskt, förlåt alla brunetter.) och chillar med det eller fortsätter kämpa med det blonda och bli antingen riktigt kall blond eller något. Sånt jävla fjorreproblem känns det som när man väljer mellan de tre mest vanliga färgerna now a days. Kanske inte det röda då, eller jo det röda också. Liksom, när man ser minst 7 stycken i skolan som har rosa/blått/grönt hår så känns det LITE tråkigt att sitta här och gräva ner sig i dessa färger men ja. 
Jag vet som sagt inte vad jag ska göra.
Och nu vill jag faktiskt ha hjälp av er som faktiskt läser min blogg, ni måste ju göra nytta någon gång.
så skriv en liten kommentar och hjälp mig, hur lata ni än är. 
(Annars så får jag vara en självständig kvinna och fråga Agnes när hon kommer hem haha). 
-
Slänger upp en fin paint-ihopklippt bild på migi alla de hårfärgerna. Respektera åren, please. 

Kommentarer
Postat av: gb

det värsta är att du är supersnygg i alla mimmi!
men jag blev väldigt fäst när du var rödhårig.finns ju folk som absolut inte passar i det men det var som en smäck på dig!
du är snygg anyway.
PUSS DIN LATA VÄN SOM FAKTISKT ORKADE KOMMENTERA OCH KANSKE KUNDE HJÄLPA PÅ TRAVEN.(fast jag inte tror det själv.)

2012-08-22 @ 21:55:31
Postat av: kikki

Mer blond kvinna!

2012-08-23 @ 09:34:55
URL: http://thesundancekid.devote.se
Postat av: johanna

go for red!! passade dig riktigt bra

2012-08-23 @ 15:29:00
URL: http://johannapersson.devote.se
Postat av: Sanna

blond blond blond!!! riktigt blont, såååå fint

2012-08-24 @ 23:04:13
URL: http://nattstad.se/sannalonnstrom

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0