19.04//IT'S FRIDAY FRIDAY...

Happ. Medans alla går utpå krogen/myser med pojkvänner respektive flickvänner/är sjuka eller allmänt upptagna så spenderar jag min fredagskväll med att städa vilket behövs om man ser den på den första bilden. Nej det är inte Bagdad; det är mitt rum. Så ska samla krafter för att ta mig upp och städa och rensa garderoben på saker jag inte använder. Eller så kommer jag bara lgga här i min 140-säng och mysa med den gladaste katten någonsin, svårt val. Aja, imorgon firar vi Norman och säger hejdå till Josefin samt äter. Tror detta blir en väldigt lugn helg,kan behövas. Imorgon åker jag nog och forever alone:ar i Västerås och köper jeans då det är en akutbristvara och träffar antaglien Crisseboi där. Så, nu vet ni vad jag ska göra den här helgen. KUL VA?!?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0