23.29//SPÅNIGT INLÄGG (SPÅNIGT? VAFAN ÄR DET? AJA. TOTALBRIST PÅ ANNAT ALLTSÅ)

Hej på er som nu är vakna. Och ni som nu ÄR vakna men inte häckar på min lilla blogg så önskar jag er bara missnöje med er annars så intressanta vardag. EHE nej men.
Min facebook spyr Brynäs just nu, orkar inte se inlägg efter inlägg så jag sätter mig och börjar skriva på ett något ickebetydande inlägg här på plågken istället. Mm mycket pra.
-
Klarade naturredovisningen idag, med vår powerpiont och allt som vi gjorde på "15 veckor". Egentligen vare typ en vecka, but still. Natur-Bert kanske läser min blogg, vad vet jag. Isåfall: HEJ BERT!!!!!!!!! Herregud vad håller jag på med.. Aja det gick bra iallafall och jag hoppas VERKLIGEN att mina kära medmänniskor aka klasskompisar börjar rädda lite tred nu. Skippa sojan och minska energianvändningen, tänk på treden för i helvete!
Miljö-Mimmi is out.
-
Sen efter skolan så var jag med Agnes. Idag insåg vi att vi måste ses mindre, vi har inget att prata om. Ingen att diskutera eller berätta något nytt. Och även om vi inte skulle ses så skulle vi nog iallafall inte ha något att prata om då vi har samma vänner nästan, lyssnar på samma morgonradio och går i samma skola. Hm. Aja.
Vi kollade på matchen lite halvt och äcklades (Fascinerades??? Haha eller) av Fråga Olle.
Hon gick för inte så längesen och jag har ont i mina organ. Agnes sa att det var mensvärk, då är det nog så.
Hon vet ju sånt där, sjuksköterskan och min andra mamma.
Tänkom hon var min mamma? då hade hon fått mig vid typ.. Eh.. Tre månader gammal.
Okay, THAT'S wierd.
-
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Just nu har jag frågestund på bloggen! Svarar på allt!

Så klicka in dig på min blogg och ställ en fråga! :)

2012-04-20 @ 08:30:31
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0