19.43//BITTER OCH SLITEN

Hittade världens sötaste bild från helgen. HEJ!
Jag är typ rikets bittraste människa just nu, atombomb på högsta nivå. Jag har även varit totalt ofokuserad och det passar väl då bäst att ha Nationella prov sådär på morgonen. Piss.
Sen när jag slutat så gick jag på stan och köpte blekning (Lite gladare, wiho!) men blev mindre glad när jag såg mitt konto. Jag må vara oekonomisk, men något säger ig att det inte är bra att ha 169 kr på kortet fyra dagar efter studiebidraget kommit. Jag är så bra på detta med pengar. Piss.
Längtar efter att bli pissgul i håret på fredag.
Nu ska jag baka, för att jag är för lat och för pank för att gå och köpa godis.
Jobbigt att vara tonåring.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0