01.28//FUCK YEAH I'M FABULOUS

Hej på er. Har märkt att "Ni" har minskat på senastetiden, ajajaj nu börjar folk inse hur mycket vettigt som skrivs här (Vilket är 0.2 procent) och hur mycket som egentligen är bara ren skit.
Nej nu ska jag vara positiv, min fina lilla blogg och jag
-
Just nu antar jag att alla andra ungdomar är ute och är fulla, lever livet till dess fullo och är unga och härliga (Utom AG då, hon är barnvakt. Yes, varit där hela kvällen.) MEN inte jag. Jag ligger och "lever livet" med mitt påskäggsom snart är slut och facebook. Ögonen kliar av pollen (Tror jag, hypokondrikter nummer ett när det gäller pollen.) och jag dricker vatten ur en gammal cola-flaska. Glamouros right???? William Spetz gör min kväll, åh jag ska gifta mig med honom.
Ni ser? Life of a swedish teenager.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0