NÅTT ANNAT ÄN DET HÄR

Spenderade kvällen med fina Soff. Vi har vandrat runt i Fagersta, vi hamnade till och med vid den sista platsen på jorden som man kan tänka sig att se oss på en fredag. Vi har studsat, blivit påkomna och skrattat åt allt. Saknat henne. Hon sover hos mig ikväll, like old times. Imorgon vet jag inte vad som händer, träffa Lindgren om inte det ändrats. Egentligen vill jag bara träffa en person, men icke. Får vänta till söndag.
-
Somnar snart, ögonlocken är tunga som betong och jag har skrattat i 10 minuter åt Sofies sovande fot och ehennes kamp till toaletten haha :3 Jag älskar :3 gubbar, de är så söta. Nu blire fejjan, äckligt beroende, och sen sova. HARE!
-
It's Killing Me - The Kooks

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din jacka?!?!?! skitsnygg!

2011-09-18 @ 10:24:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0