MÅNDAG//JAG ORKAR INTE

Idag har det varit en seeeeg dag, kändes somatt hela skolan låg under en dimma. Vi låg och sov iuppehållsrummet, slithärj på musiken och mycket skratt åt ingenting. Jag tycker om min klass dessa stunder.
Naturprovet gick osmdet gick, så jävla onödigt egentligen. Om jag någonsin NÅGONSIN vinner något på att veta om ett ufo landade eller inte så ska jag väl tacka min extremt omtyckta naturlärare. Sarkasm.
-
Satt och kollade på Idol med mor också, och jag blev så himla irriterad. Ni vet han den där Andreas med seriösa nervositetsproblem? Jag blev så himla trött när han "efter mycket eftertanke" bestämtsig för att hoppa av för andra gången. What's the fucking deal!? Om han söker en gång, bangar ur och bevisar att han inte pallar det så kommer man ju inte tillbaka. Och gör samma sak IGEN. Killen kunde ju blivit bra också, jeffla norrlänning. GAAAAH jag är så jävla svensk, klagar på Idol. MEN VAFAN. Man, get som fucking balls. TACK FÖR MIG.


Se på killen. Eller lyssna på honom också för den delen. Big voice, no balls. Synd faktsikt.
Så,inge mer Idolsnack, over and out.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0