I WILL LEAD YOU HOME

Helgen var bäst. Drog som sagt till Norberg i Lördags och kollade på Eiisan och pojkarna och sedan drog vi runt ute ett tag. Sen så sov jag i Skinnsberg, andra gången i mitt liv som jag är i Skinnsberg haha. På söndagen drog vi till Fagersta runt två,sen på något jävla vis så hamnade vi skogen med tre galningar och Agnes. Herregud. Jag är verkligen ingen skogsmänniska, fyfaaan. Fick vägleda världens finaste hem istället hihi.
-
Och så var det skola idag ja. Inget värt att berätta really, fyfan va min plågk suger maha. Ska fixa fixa naglarnamina, skolfoto imorgon ojojoj. Kunde inte bry mig mindre.
Brunhårig tjej, lol. <-- I JUST LOL'D, wattafakk.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej mimmio! :D

2011-09-06 @ 21:31:20
URL: http://lisaeelinor.devote.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0