FUK OCH LINGON

Hejsanhoppsan, jag har ont i mitt öra. Som fan. Så, inget mer med det. JAG HAR ONT!!!!
Det har varit en ganska... Speciell dag. När man går ner och ska sätta sig på verandan så står det sju gubbar i kotofflor och spelar, en vanlig lördag liksom. Verkligen. Typiskt mor min att vinna sånna saker som en hemmaspelning, ojoj.
-
Efter det drog jag ut med Ag, och sen hamnade vi hos Jakko med han och Robin. Vi kollade på världens bästa film, Hur många lingon finns det i världen. Grät som ett litet barn och skrattade som aldrig förr. Bra film och bra sällskap. Trots att Jakob blev psykisk av filmen, haha stackarn.
Kvällen slutade hos Nicklas med han och Jimmy, och vid elva vandrade jag och Agnes hemåt.
Helt okey lördag trots allt. Imorgon hoppas jag på att min fina pojk kommer hit, men nu ska jag sova. NATTIII

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0