DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Är så jävla arg och besviken på mig själv så det är sjukt. Det hade varit en så bra dag idag ju.. skolan flöt på och efter vi slutat så drog jag och Eirin och fikade. Dum som jag är så kunde jag inte hålla mig ifrån att ta en latte, ååååh så dum jag är. Så hela bussresan hem vred jag mig i smärtor, men det är inte därför jag är så äckligt besviken på mig själv.
-
När jag sitter på bussen så försvinner min mobil. Jag är känd för att vara den sämsta människan som någonsin ägt en mobil (Förra veckan fick den ta ett dopp i en bäck, it didn't make it.) och borde inte äga en heller. Jag kollade igenom hela jävla äckelbssen, men hittade den inte. DEN VAR UPPÄTEN! Jag orkar inte, vill dödödödö.
-
Så jag är alltså okontaktbar hela helgen, då mitt nya simkort (förhoppningsvis, men bara för att så kommer det inte bli så) på måndag. FACEBOOK OCH BLOGGEN IS THE NÄRMASTE NI CAN NÅ MIG NU.
Nu ska jag fortsätta vara bitter, och ikväll så ska jag träffa Sofie. Ha det, ni mobilkontrollerande varelser.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0