XXXXX

Seg torsdag, som resten av veckan. Rullade hemmåt vid fem, trodde jag skulle ruttna hemma återingen MEN så smsade Sofie och räddade mig. Tio minuter senare var man påväg till Arena, och var där i enoch enhalv timme. Kändes bra där och då, men känslan höll inte i sig. Den försvann på vägen hem, skit. En iskall promenad hem och nuligger jag här, död och allmänt trött på allt och alla. Just nu är jag fan riktigt negativ, men det känns fan inte som att något är bra just nu. Fredag imorgon, och jag vill bara få den överstökad. Vill bli frisk också, eller dödssjuk så jag har någon anledning att bara vara. NEJ NU FÅR JAG SLUTA. Går och lägger mig istället. Peace.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0