VIT SOM ETT SPÖKE, HEPPHEPP


Hemma efter en timme och 15 minuter på Arena så nu är jag 100 kilo lättare. Mår lite illa, då det enda jag ätit idag är fika. Men men, sitter och väntar på mat nu, så jävla hungrig. Taggar som bara fan inför imorgon, ÄNTLIGEN fyller även jag år!!! Dock så är det ju bara 16, fast jag längtat efter det. Blir alltid så, jag tjatar om min födelsedag tills den väl kommer och då känns det så värdelöst att fylla år när man fortfarande är för liten för diverse. TVÅ ÅR KVAR. TVÅ ÅR KVAR.
-
Min morgondag (och denna dag för den delen) blev så grymt mycket bättre när jag fick ett samtal från min käraste Malin. Efter att vi har panikberättat det som rör sig just nu i våra liv, så fick vi det till att hon bokat biljett HIT och hon kommmer IMORGON!! Så jävla lycklig, Malin är vad jag behöver. Hoppas på en jävligt bra kväll då!
-
Nu ska jag äta, eller snarare mosa in mat. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0