RED LIGHT INCICATES DOORS ARE SECURED



Hej på er. Jag har ledigt idag, höstlov for the win. Har dock spenderat min lediga dag i skolan, fast på min gamla skola och den skolan jag skulle gått på. Jag och AG drog ner till Risbro och hälsade på lite, sen så satt vi på Brinell med Vendis, Alexandra och Felicia och deras klass. Känns som att man typ raderat Fagersta lite när man bara är i Avesta hela tiden. Aja, Brinell är ju Brinell.
-
Sen drog Jag och Ag ner till stan och åt oss fetmätta på asienmat, sen fixade vi bara det lilla inför kvällen. Sticker till Elin om cirka två timmar och då börjar det hihi. Tills dess sk ajag väl packa, glo i skolkatalogen som kom nyss och aa. Typ det. HÖRS SEN!
-
Artic Monkeys - Red Light Indicates Doors Are Secured

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0