RANDOM MUSTASCH

Bara för att jag älskar mustacher som ärsvarta och skruvade. Saknar mitt halsband som jag fick av Agnes närjag ser bilden. Hm. SKA LETA.
-
Hej på er. Genom fetaste dimman så hittade jag tillslut till bussen, och gick igenom dagen hyfsat bra. Hade musik som vaaaaaanligt, men blev sur när jag fick reda på att vi inte kan spela imorgon på utbildningsdagen.. Jag som ville spela i aulan för en gångs skull! Men men... Får nöja mig med att kolla på tvåorna och treorna,så dutta så.
Nu ska jag vila men samtidigt inte somna. Svårt uppdrag. Jag hade tänkt mig att jag skulle trampa bort till Arena, men på grund av för lite sömn så skippar jag nog det. Tar det imorgon istället, micket praaa. MICKET PRAAA

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0