I KNOW PLACES

Jag tror jag börjar bli sjuk. Eller ja, förkyldaktig. Inte kul.
Jag fick reda på idag att jag har prov både denna och nästa vecka, och att jag har biljoner saker att göra. Orkar inte ett skit för det, så idag har jag bara legat och kollat på underbara Skins. Legat under två täcken och på fyra kuddar, maaaaaaa. Hösäckel och vara kall. Jag saknar sommaren! Jag saknar Tjörn, jag saknar mina göteborgstjejer. Jag saknar till och med den där äckliga jävla fiskmåsen^ och jag hatar verkligen fiskmåsar. Ormar och fiskmåsar = mina största fobier. Ja. Och typ höjder, andra reptiler, bli ensam kvar sist på jorden och ja. Normal human stuff. Saknar honom också för den delen. Nu ska jag återgå till min säng, puss och godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0