FADE INTO DARKNESS

Måndag - Check! Har varit en ganska vanlig måndag, som gick väldigt fort. Slet upp en trött Gustav ur min säng, gick i skolan, hade prov, störde mig lite på naturläraren (Men blev tusen gånger lyckligare när jag fick se att vi antagligen inte ska läsa mer natur efter ettan, wiho!), spelade lite bas sådär, stressade hem helt i onödan och sedan har jag varit på Arena hela kvällen. Känns grymt bra nu, trots att jag är liiiite stel sen gårdagen och att jag snart somnar. Känns bra iallafall. Dock en smula irriterande att man nu nynnar på de mainstreamdfyllda låtarna som de spelar på gymmet. Imorgon är det tisdag, sånglektion vare ja. Bäst att träna lite på den också, höres!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0