22.21

Nämen hallå ni 20 läsare. Hoppas eran måndag varit bra osv, det har min. Ingen speciell dag, men en bra dag ändå. Eller jo, jag har åkt skridskor och delat eskimåjacka med Måns, som ni ser^ gjorde min dag haha.
Känts som en allmänt tjill dag i ES11. Just nu så ligger jag och har låten jag har som sångläxa på repeat (HATAR DEN REDAN. HÄR ÄR DEN FUCKERS.) och är fortfarande förbryllad över att alla verkar ha hört den tidigare förutom jag. Så ja, just nu så försöker jag lyssna så mycket om möjligt. Juste, skulle ta fram min jacka tills imorgon också. Jeansjackan är härmed inhängd för säsongen, så nu åker J&J-jackan fram. Aja, dags att göra lite nytta alltså, GODNATT.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0