21.33//DEAD!

Happ, där var den lediga dagen slut då. Inte så konstigt,sov till halv elva sen körde mamma mig till Avesta till min sånglektion. Gick inte så värst bra, men man måste ha såna dagar också. Hann inte mer än att kliva av bussen tills jag skulle till tandläkaren. Inga hål! Glad tjej. Dock ska jag lägger sån där plast på tänderna, but still inga hål!:D
-
Avslutade dagen på Arena (Som vanligt HEHE) med mitt förstaBodyCombat-pass, alltså boxning och kampsportsinfluerade grejer. Så jävla kul, och jag blev riktigt slut efter. Ligger som en dö säl i sängen, orkar inte ens sträcka mig efter fjärrkontrollen haha. Använder mental styrka till hundra procent för att flytta den hit haha.
Nej men det verkar bli jag och min äppeljuice ikväll, åh äppeljuice♥♥♥ Var bara tvungen och stanna pch köpadet på Servan på bäg hem efetr combaten, ååååh. Nu ska jag dö, GODNATT!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0