18.50//SHAKE IT OUT



Jo, idag är det bättre. Skolan flöt på med vanliga lektioner och kör på musiken. Så himla vackert med kör haha. Sen bad i simhallen, vår lärare bestämde sig för att ha rehab/pensionärs-träning med oss i vattnet. Ja. Jag är 16 år och behöver rehab, verkligen. Fast nu ska jag inte säga för mycket, mitt äckelknä har ju som sagt kommit tillbaka.
Aja, shit happens.
-
Right now så väntar jag på mat medans jag slösurfar på mammas dator. Billytilly måste ju fan vara Sveriges snyggaste kvinna, helt ärligt (bild två om någon undrar, hon och Oli Sykes. Inget fel på honom heller hehe.)
och var därför tvungen att ta en bild från hennes blogg. Aa, bildtjuv HEHE. Tog även en bild från vintagevirgin, dösnygg.
-
Nu blire det bästa som finns i matväg - Morsans pannkakor. Min fina lilla mamma. Min fina lilla pappa för den delen också, här är man inte orättvis haha. Nejfan, sliten tjej. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Zelda

Helt och hållet på din sida, hon måste fan vara sveriges snyggaste!!! om vi endå hade fler av dessa skönheter i lill Sverige

2011-11-30 @ 17:51:05
URL: http://zeldaringstroms.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0