18.04

Idag har jag varit överallt och ingenstans. Har gått i skolan i som en dimma, och tog en tidig buss hem. När jag kom hem så hann jag inte mer än att slänga in väskan tills jag hoppade på cykeln och mötte Crisse. Har inte träffat killen på år och dar, så vi tyckte att det var dags. Vi var mest ute och gick, satte oss vid tågbron och pratade om allt. Skrattade åt allt. Behövdes.
-
Sen efter att jag lämnat honom vid bussen, så trampade jag upp till stan och pratade tatueringsidéer med Susanne och Åsa. Härliga människor, verkligen. Bjuder på wienerbröd gör de också, woopwoop! Så nu har jag tid bokat till den 8de december, och ska väl försöka bestämma helt vad jag ska göra. Står mellan två olika motiv, ojoj. Nästan klart. Eller? Jag vet inte. Jag vet inte mycket nuförtiden.
-
Så just nu är första gången idag som jag faktiskt satt mig ner och tagit det lugnt. Har nyss tvingat i mig en skål flingor, och om en timme bär det av till Arena. Ska köra slut på mig själv, så jag somnar så fort jag kommer innanför dörren. Kör på det.

Kommentarer
Postat av: tove

varje gång jag läser att du ska träna (vilket är varenda dag vafan) så får jag så jääääävla dåligt samvete, hur orkar du? ge mig lite av dendär orken? :o

2011-11-09 @ 21:09:28
URL: http://tovekills.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0