13.03//DON'T LOOK BACK INTO THE SUN

Ja, hejhej. Ett tag sedan, typ. Vad har jag haft för mig då?
Weeeell, inget. Hade öppethuspå skolan i torsdags och esteterna spelade i aulan. Mina klasskåmpisar är grymt bra, herregud. Var kvar i skolan till nio, och sen räckte det. Mer vill jag inte komma ihåg.
och i gårvar det freeeedag förersommissade det, och jag blev äntligen ägare av en iPhone. Hur nu det ska gå haha, tillbaka med mitt vanliga nummer igen iallafall. Drog sen på fredagskvällen till Jakob  med bland annat Sofie och Agnes, och där började väl fredagen. Jag mådde bra igår, usch vad jag mådde bra.
-
Nu ska jag, Soff och min slappkatt fortsättakolla på Idol-reprisen, yeye.
Sticker till Norberg sen med Agne soch träffar Vendis, awesome lördag väntar. HARE!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0