NEW DAWN FADES



Hej alla mina vänner, eller ja de 20 pers som läser min plågk. Ligger och lyssnar på Joy Division och äter daim, livet är fint. Vill ha en JD-tröja, men finns fan inte på detta jordklot (läs: Sverige) och jag får fan fnatt snart. Sen vill jag ha en The Smiths-tröja också, men finns inte. Såklart. Aja, en Ramones-tröja blir det iallafall att köpa i Stockholm på torsdag. Längtar efter att se min kära hemstad uppenbara sig från tågfönstert, och sedan spendera två dygn där med ett gäng spånhuvuden aka kamratstödjare.
 
Juste, min värdighet försvann idag. Stod och sålde läsk utanför matsalen, kände mig fett gansta. Säljer svart, mhm. Ärman kamratstödjare så är man, och då sjönk som sagt min värdighet till noll. I HAVE NOTHING TO HIDE NOW. Typ.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0