MUNTDAG

Sitter just nu vid mitt söta lilla piano med datatoren på tangenterna. Pianot är avstängd om ni inte förstod det, just sayin- Och jag lär nog bli fast här ett tag. Annars idag så har det ju hänt så jävla mycket helt sjukt. Först så vakande jag imorse av att en bomb small utanför mitt sovrumsfönster men huset höll och allt, sen åkte jag till skolan på en blåval som blev jagad av 31 galna asiater och väl i skolan så hade vi disco i ett skåp.

Fast nej. Inte sant alls. Det har inte hänt nånting idag. Utom det sista, någon 7a hade disco i skåpet och jag fick och ryckningar i ögat fan.

Juste, har hittat en sån där "Dag X"-lista som tja.. passar mig väldigt bra haha. Åker upp ikväll jag tror.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0