I'VE BEEN CRASHED, I'VE BEEN DOWN.


Aja, bjuder pån.
Sitter i fåtöljen, fotöljjen, fo.. HUR FAN STAVAS DET!? Rage. Aja, sitter här iallafall och krigar mot mitt internet som ständigt fuckar ur vilket har gjort att jag harått börjaom ex antal gånger på detta inlägg. Vilket harockså resulterats i olika stavningar av 'fåtöljen'. Aja, min svenskalärare läser nog inte min blogg.

Egentligen borde jag skriva på min SO-uppgift och musikuppgiften, men det sket man väll i för nu. Jag har bara fyra dagar kvar i skolan ändå så. Skapligt skönt må jag säga. Dock så är vädret något som inte är lika kul. Aja, bara det är sol när vi är i Stockholm/Rullsand/avslutningen osv. Då blir jag glad.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0