VARNING, KÄNSLOMÄSSIGT INLÄGG.

Idag är det två år sen. Två år sedan jag var med två gamla vänner. Två år sedan jag fick sms om ambulanserna. Två år sedan jag fick samtalet. Två år sedan den dagen då tårarna aldrig tog slut.
Två år sedan du försvann.

Söta vännen, du ska bara veta hur mycket jag saknar dig. Kommer ihåg som om det var igår du mötte en i korridoren och man välkomnades med en kram. Du är så jävla saknad Lisa, och verkligen inte bara av mig.
Att du just idag två år tidigare dog, det känns så konstigt för mig.
Tänk så mycket vi allesammans kunde ha gått igenom med dig. Även om det blev som vi tänkte oss, så vet jag att jag och alla andra har dig i tankarna. Hela tiden.


Känslofyllda Mimmi is over and out.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0