I'M THE HERO OF THE STORY,DON'T NEED TO BE SAVED

Slapp dag nummer två den här veckan aka idag. Jag hade bara spanska, sen lite SO lite halvdant och sen slutade vi klockan ELVA. Ganska skönt, men drygt på samma gång. Hade inget att göra, jag och Agnes dog typ lite grann. Vid tre mötte jag upp Malin och så harjag umgåtts med henne hela dagen. Saknat henne som bara helvete, hade inte träffats henne på ett bra tag! Skönt att få prata med henne.

Efter att jag varit med MAlinså drog jag ut på en promenad, med bara min ipod och tankar som sällskap. Ska börja göra det oftare, väldigt skönt trots att det fortfarande vandrar isbjörnar ute på kvällen.

Nu måste jag verkligen plugga inför nationella prov i NO imorgon, älskar ju verkligen kemi också. Det är inte ALLS det ämne vi jobbat minst med i tre år, och jag är inte ALLS helt borttappad. Älskart.



Apgammalbild på mig och Malin. Den enda jag har dock, visar hur länge sen vi träffades.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0