FÖR JAG GÖR ALLT FÖR MIN PUBLIK, TAMEJFAN

Min söndag blev en Sofie-dag. Film, popcorn och saft, mys. Halkade hem vid halv åtta, och spenderade kvällen hemma framför tvn, söndagar är inget utan Solsidan seriöst.

Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på Cornelis, Malin har influerat mig att lyssna på gammelgubben igen.
Ska snart släcka ner och sova, men har så förbannat ont i magen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Har jag blivit magsjuk så är det fan magiskt, har ALDRIG varit magsjuk i hela mitt liv. Vore just snyggt att få premiärgången vid 15 års ålder. Typ som att få vattkoppor när man är 45plus.

Måste fan sova nu, har faktiskt skola imorgon. Känns som det här lovet har flugit förbi, wops så är man påväg till skolan igen. Ännu bättre blir det när man får reda på att man eventuellt har matteprov imorgon, och har jag pluggat? Ja ni vet svaret.

I'm screwed.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0