COLOR MY LIFE WITH THE CHAOS OF HÅRFÄRG

Yes, har nu slutat och om ca en halvtimme drar jag till Norberg och färgar mitt hår. Det ska bli SÅ skönt, bort med med utväxten! Den ligger på runt fem cm snart, illblond haha. Sen efter det så ska jag färga Agnes hår igen, fan va mycket färg idag.
Ikväll drar vi till Norberg (igen) och kollar film hela natten med halva gamla gänget. Känns som att jag kommer vara lagom sliten imorgon när man ska till Västerås med konfirmanderna.. Men sånt får man ju ta haha!

Kommentarer
Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 16:24:01
URL: http://ellohell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0