VADDÅ LISTA?

Bara för att jag har absolut inget liv denna måndag, för att klockan börjar närma sig ett och jag ä lika pigg som vanligt så tog jag dn här listan från Emma. Kul liv. Lolololololol



1. Vad heter du? Mimmi Mikaela Olivia Bergström
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Alltid Mimmi, passar nog inte i något annat
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tja, eftersom morsan var bestämd med att jag skulle heta Mikaela, vilket inget kallat mig sedan jag kröp fram, såhade pappa inget val. Ananrs hade det blivit en Sebastian.

4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? 1995
6. Vart bor du? fagtown,alla tiiiiders.
7. Bott utomlands? För de flesta i Fagersta så räknas Stockholm som utomlands, så ja.
8. Flyttat antal gånger? 6-7 ggr.
9. Vart skulle du vilja bo? Well, inte här ialalfall.
10. Vilken skolklass? mittimellan högstadiet och gymnasiet.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Awesome. Fast det är jag ju redan höhöh :ppPp

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 1.66 cm typ

2. Hårfärg och frisyr? Långt, tjockt, rött

3. Ögonfärg? svennebananblåa

4. Mest nöjd med? mitt hår och ögon

5. Minst nöjd med? waist down

6. Skostorlek? 38

7. Glasögon? nejdu!

8. Har du några piercingar/tatueringar? 1 i varje öra och en tatuering.

FAVORITER
1. Filmer? Allt på värmländska. Alltid.

2. Låtar? Allt med Håkan. Och lite sånt ja.

3. Årstider? sommar och vår

4. Mat/dryck? mammas mat / mjölk och apelsinjucie (INTE kombination dock.)

5. Djur? Hund, katt, pingvin

6. Färg? Svart, mer jordnära färger och starka färger. Aa, basicly alla.

7. Parfym? Yves Rocher, billigt och bra

8. Smycke? min tunna halskedja med en G-klav på. Tar aldrig av det.

9. Tv-program? SKINS<3<3<3<3

10. Ämne i skolan? Musik, SO och bild

11. Sysselsättning? Spela piano/gitarr/sjunga

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? morsans Lewis-jacka från -93 typ

2. Vad använder du just nu för skor? vita converse med blå snören. Och gubbskor.

3. Favoritfärg på kläder? Alla?

4. Favoritmaterial på kläder? stickat är mysigt, annars är det väl bomull?

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Dr. Martens!!!!!!!!

6. Favoritaffär? Monki, Beyond retro, topshop, H&M

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Heh. Min garderob är full, räcker de?

8. Favoritmärke? Ingen märkesfantast, second hand ska det vara.

9. Vad har du för väska? Tygväskor

10. Vad har du för tröjstorlek? small eller medium. Typsik storlek 37.

BLANDAT


1. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? småmynt

b) Jobbväska just nu? hade inte ens en sån när jag gick i skolan lololol

c) Handväska eller liknande just nu? plånbok, hörlurar+ipod, tuggummi, myggstick.

2. Vad är du beroende av? musik, vänner, energi.

3. Vilket land kommer du i från? Sverige.

4. Vilken sorts lipsyl använder du? försvarets? eh, wtf vet inte.

5. Vad tror du på? Människan.

6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? MIN EGEN YAO

7. Vad köpte du senast? Cola ^^

8. Har du nåt husdjur? tre

19. Vad bor du i? hus


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0