THE LAST DAYS

Okej, eftersom jag inte varit så kvick på uppdatering under den senaste tiden så kör jag en liten bildbomb för att visa lite vad jag gjort de senaste dagarna. En bildsmällare!

P1: Har gått på våryran, slog rekord på att gå igenom den fortast. Efter max tjugo minuter var vi klara. Varmt som bara satan var det också. Stod och lyssnade på Enyoy the silence (Felicias och Joels band wööö) och även ett annat band.
P2&3: Efter Våryran så drog vi hem till Tobias och grillade (Eller ja, DE grillade) ochhade det bra. Jag, Agnes, Gustav, Emma, Andre och Tobias närvarade och vi spenderade kvällen med fifa, prat och mys.
P4&5: Fortfarande lika varmt ute. Solade i princip hela dagen, delvis ensam ochdelvis med Sofie. Drog till Eskiln med Gustav, Norman och Andre. Bad, fotboll och aggressiva kortspel. Dagen slutade med att Sofie sov hos mig.
P7: Jag har ätit extremt mycket gubbar. EXTREMT mycket.
P8: Idag så hade jag och favvobrudarna picknick i parken utan namn, skrattade för det det mesta och åt oss mätta på kladdkaka och vindruvor. Saknat mina tjejer grymt mycket.
Så där ja. Lite mer uppdated. Ikväll blir det antingen att sitta inne och ruttna eller ruttna ute. Aja, jag och Agnes kommer på något.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0