3 JUNI

Åh, hej plågken. Glömde dig idag. Har haft en del saker för mig idag, vilket gjorde att jag inte gjort några inlägg idag (SKANDAL!!! not.) Våryran idag, det sög. Utom Felicia och hennes band, de var awesome. STEKHETT UTE OCKSÅ, dog. SKönt, men seriöst. VARMT. Nej jag ska icke klaga, we don't want any more rain.
Juste jag blev röd idag. I håret. Agnes övertalade mig när vi stod vid färghyllan inne på Coop tidigare idag, så rött blev det. Var skitnervös till en början, men det blev bra. Är mycket nöjd! Jag kom dock på att jag har en avslutningsklänning med rosa detaljer, fint. Äh fuck that. Nu ska jag kolla film, puss.
Redigerad lite och såå, med wth

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0