SLEEPING PROBLEMS

Klockan är snart tjugo över elva, och jag kommer inte somna på länge känner jag. Fattar inte varför jag fått dessa problems, not good mimmi!
Idag har det hänt absolut ingenting. Vaknat, skridskor med skolan, vanliga ämnen, hem, tränat, aa sen här har ni mig. Jag har märkt att inläggen blir så grymt ointressanta på vardagarna, och på vintern i synnerlighet.

Och som ni kan gissa så kommer det inte händer så mycket resten av veckan heller. Kan dra veckoschemat:

TORSDAG: Dansen börjar finally!!!!! Är lite nervös, då det är helt ny förening och en ny dans... Men längtar som in i satana!

FREDAG: girlsnight ho smig, men SVAM-brudarna. Ingen aning om vad som händer, men jag SKA ha pizza. Dot.

LÖRDAG: Äntligen. Stockholm. Med Vendela. SÅ awesome.

Så, nu är ni tillräckligt uppdaterade om vad som händer i mitt liv under den kommande veckan.
Nu ska jag spela lite gitarr/piano sen ska jag tvinga mig till att sova. GODNATT!




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0