HOME IS WHEREVER I'M WITH YOU

Är skapligt trött. Förkyld och ont i halsen har jag också :( Så just nu så dricker jag te (Fast jag vet att det bara blir värre av det i slutändan) och förbereder mig för sängen.
Gårdagen var toppen, jag och Vendela hade det awesome i Stockholm och jag hittade en del grejjer bilder kommer. Jag var så trött efter den dagen att jag fortfarande känner mig sliten.

Idag så har jag varit med Agnes på både innebandy och som barnvakt. Sen stack jag hem och kollade på film med mami och papi. Helt vanlig söndag, alltså. Vi såg "Sebbe" förresten, ganska bra. Skitkasst slut dock.

Aja, nu ska jag gå och tvätta bort resterna av min såkallade smink. Natti!




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0