DAG 12 - MIN SKOLA

Jag går på en helt förträfflig skola, not,  vid namn Risbroskolan. Är den enda högstadiet i Fagersta enligt mig, det finns någon mer men eftersom jag aldrig sett den skolan så räknas den inte.
Jag går sista året, och längtar ihjäl mig till gymnasiet. Jag och mina klasshomies brukar flyta igenom lektionerna, finns inte så mycket annat att göra. Mina lärare är faktiskt helt okey, kommer överrens med de flesta. Utom min bildlärare, men vem fan på risbro gör. Haha, aja några månader kvar sen så finns det inga gränser!


fett med coolingar på fritids!!


Kommentarer
Postat av: felicia

lol, där är ju jag :P

2011-01-30 @ 14:29:04
URL: http://feliciaohyeah.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0